Start Forum Frågor och svar Jag undrar över vilken 3×3 kub jag ska köpa?

Detta ämne innehåller 7 svar, har 4 deltagare, och uppdaterades senast av  Emil Wallin 1 vecka, 4 dagar sedan.

• Författare

mattis
    Deltagare

Hej jag undrar över vilken kub som jag ska köpa för jag är ganska så ny på det här med speedcubing då jag bara har löst i ca 2-3 veckor. Jag har bara en vanlig rubiks kub och vill gärna uppgradera till en lite bättre kub. Om du har något förslag till en bra ”nybörjarkub” så skulle jag bli glad.

• Detta ämne redigerades 5 månader, 1 vecka sedan av  mattis.

Viktor
    Forumledare

Hej! Kul att du har kommit igång med speedcubing. Jag rekommenderar Thunderclap eller Aolong V2. Om du inte har sett denna så kan du ta en titt: https://www.cuboss.se/kopguide/

mattis
      Deltagare

Tack för svar. ps Jag gillar din youtube kanal och du har hjälpt mig att få ett genomsnitt på 26 sekunder och rekord på 9,74 på pyra så jag tackar för det.

Viktor
        Forumledare

Tack, vad roligt! 🙂

Pelmer05
    Deltagare

Hej! Jag har hållt på med Speedcubing ett tag och har börjat lära mig F2l och 4lll. Snittar ungefär 45 sekunder. Vilken speedcube rekommenderar du för mig? Har nästan ingen erfarenhet av 2×2 men jag har tänkt börja med den. Vilken 2×2 Rekommenderar du? Din YouTube kanal äger 👍

Viktor
      Forumledare

Tack 🙂 Kul att du tycker om den. Jag vet inte riktigt vilken kub du använder nu, men thunderclap eller Aolong V2 skulle jag nog säga. När det gäller 2×2 så är lingpo grym!

mattis
    Deltagare

Hej kan någon ge tips på en bra 2×2 speedcube för en nybörjare? Jag har bara haft min 2×2 minicube som jag köpte för 34 kr xD Jag är tacksam för svar 🙂

Emil Wallin
    Deltagare

Mattis jag jobbar inte på Cuboss men jag kan ge dig lite förslag:Moyu Lingpo 99kr eller YJ Guanpo 59kr om du vill ha en lite sämre men billigare 2×2

• Det här svaret redigerades 1 vecka, 4 dagar sedan av  Emil Wallin.

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.